איך אנחנו עובדים?

אין לנו מוצר מדף. התאמת המסלול נעשית עם יועץ לימודים.

מכינה לפני הקורס

לאחר האבחון, אפשר להתחיל לעבוד.השלב הראשוני שכל התלמידים עוברים, ללא יוצא מן הכל, זהו תהליך המכינה. המכינה מתחילה מרגע ההרשמה של התלמיד, ללא שום תלות בלוח זמנים או תאריכים מסוימים. המכינה מתבצעת מהבית בעזרת סרטונים מוקלטים. האבחון הראשוני קובע מה התלמיד יעבור במכינה. כל תלמיד והפערים שלו. יתרה מזאת, האבחון קובע גם את אורך המכינה. אם אנחנו מאתרים פערים שמכינה של שבוע – שבועיים לא תצליח לצמצם אותם, אנחנו נמליץ לתלמיד לדחות מועד ולהרחיב את תהליך המכינה לשלושה חודשים מלאים.

התאמת מסלול לימודי

רוב התלמידים המגיעים אלינו נמצאים אחרי שירות צבאי לא קצר, וכבר שכחו מה זה ללמוד ואיך זה ללמוד.חלקם הסתדרו בקבוצות, חלקם הסתדרות באופן פרטי, חלקם הסתדרו באופן עצמאי. לכן, אנחנו מנחים את יועצי הלימודים שלנו להבין תחילה מה הצורך של התלמיד, ואיזה תהליך למידה יהיה הכי בריא ונכון עבורו.

קורס פסיכומרי

כפי שציינו בהתחלה, אין לנו מוצר מדף. משמעות הדבר שלאחר סיום המכינה, כל התלמידים מתפצלים למסלול הלימודי שאליו הם נרשמו. האופציות הן :

מסלול דיגיטלי קבוצתי.

מסלול פרונטלי קבוצתי.

מסלול עצמאי.

מסלול עצמאי עם ליווי.

תהליך ליווי אישי.

לכל מסלול יש מחיר שונה וכמובן עונה על צורך שונה של התלמיד.

אבחון ראשוני

תהליך קליטת הסטודנט מתחיל באבחון פסיכומטרי מקיף.
האבחון הראשוני ממפה את רמת הידע, את יכולות החשיבה, את מיומנויות הלמידה וכל גורם אחר שמשפיע על ההצלחה שלכם בבחינה. האבחון מחולק לשני רבדים : יכולות יסוד ויכולות פסיכומטריות.
אנחנו היחידים בשוק שעושים את ההבדלה שבין היכולות הנרכשות בזמן הקורס הפסיכומטרי, שאותן לא קשה לפתח, לבין יכולות היסוד – מה שנבנה אצלנו עם השנים, בתקופת התיכון. יש פערים שקורס של שלושה חודשים לא יספיק לצמצם אותם. לכן, תפקידנו הוא לאתר את הפערים הללו ולהבין איך אנחנו מצמצמים אותם בצורה היעילה ביותר.

כלים אישיים ללמידה אפקטיבית

מטרתו של קורס פסיכומטרי אינה רק להכין אתכם לבחינת הפסיכומטרי, אלא גם ללימודים אקדמיים. איך עושים את זה?

במסגרת הקורס באקדמיה לפסיכומטרי אנו עוסקים גם בלימוד ובתרגול מיומנויות למידה, תכנון וניהול זמן, סיכומי שיעור ועוד. נלמד התנהלות נכונה בכל הקשור לניהול זמנים ותיעדוף משימות. כך תלמדו איך לנצל בצורה המיטבית את המשאב הכי יקר שלכם – הזמן, ותרכשו מיומנות שתהפוך אתכם לסטודנטים יעילים ושמחים יותר.

אנחנו רוצים שכשתגיעו לשנה א' תדעו להתמודד עם העומס הצפוי, ותדעו, מעבר ללימודים, גם איך לשלב את הלימודים עם זוגיות, עם עבודה ועם חיי חברה.

רוצים לשמוע עוד?

  • "מעבר לפסיכומטרי, אני יכול להגיד שכיום לאחר שסיימתי קורס באקדמיה לפסיכומטרי אני יודע ללמוד, יודע לנהל את זמן הלימודים שלי בצורה אפקטיבית. קיבלתי כלים לחיים שהם הרבה מעבר למבחן ולציון הפסיכומטרי".

    גב בר ניר
  • באקדמיה לפסיכומטרי למדתי ללמוד, הבנתי שזה רק עוד מבחן בדרך לדברים גדולים הרבה יותר. התקופה הזאת באקדמיה הפכה אותי לסטודנט רגוע ומחושב, סטודנט שיודע להגיע מוכן לכל מטלה, מבחן או מצב שהאוניברסיטה זורקת עליו. אני מצליח!

    יעקב זינגר
  • באקדמיה לפסיכומטרי גיליתי מהן היכולות שלי ולאן אני יכולה להגיע. תודה על החיזוק והפרגון לאורך הדרך, בשיעורים הקבוצתיים ובפגישות האישיות. למדתי על עצמי דברים שהולכים איתי הלאה בהמשך הדרך האקדמית ובאופן כללי

    יעל רז
adminאיך בנוי הקורס