הרשמה לבחינה הפסיכומטרית

מתי נכון עבורכם לגשת לבחינה?

הבחינה הפסיכומטרית מתקיימת חמש פעמים בשנה, עד ינואר 2018.
החל מינואר 2018 ניתן להיבחן במועדים עוקבים! והבחינה צומצמה לארבעה מועדים בשנה בלבד (מרץ/אפריל; יולי; ספטמבר; דצמבר).
נוסף על כך, בכל מועד ניתן להיבחן בתנאים מותאמים ובאמי"ר.

החלטה לאיזה מועד להירשם תלויה במספר גורמים:

  1. נהלי הפקולטה המבוקשת – כל פקולטה סוגרת את ההרשמה במועד אחר. אנחנו מכירים את הנהלים של הפקולטות השונות ולוקחים נתון זה בחשבון כשאנחנו ממליצים על מועד בחינה.
  2. האבחון אותו תעברו אצלנו יעזור לנו ולכם להעריך את משך הלימודים הנחוץ ואת תכנית הלימוד הנדרשת, כדי להגיע ליעד הציון המבוקש בבחינה אחת וללא צורך בקורס חוזר.

הבחינה נערכת במספר שפות: רוסית, ערבית, צרפתית, ספרדית ונוסח משולב (עברית-אנגלית) שבו תמצאו מילים נבחרות שמתורגמות לשפות נוספות (גרמנית, איטלקית, אמהרית, הונגרית, פורטוגלית והולנדית).

לפעמים אנחנו בוחרים, בעקבות תוצאות האבחון, להפנות סטודנט עם רמת אנגלית גבוהה ביותר לבחינה המשולבת, למרות שהוא ישראלי שנולד וגדל פה. זה היתרון בקורס שהוא באמת אישי.

ההרשמה לפסיכומטרי נעשית בנפרד מההרשמה למוסדות להשכלה גבוהה ונעשית ישירות מול המרכז הארצי לבחינות ולהערכה. ניתן להירשם באמצעות רכישת ערכת הרשמה בחנויות הספרים, אבל הדרך הקלה והמועדפת היא הרשמה מקוונת – באתר האינטרנט של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה.

רוצים לשמוע עוד?

  • "מעבר לפסיכומטרי, אני יכול להגיד שכיום לאחר שסיימתי קורס באקדמיה לפסיכומטרי אני יודע ללמוד, יודע לנהל את זמן הלימודים שלי בצורה אפקטיבית. קיבלתי כלים לחיים שהם הרבה מעבר למבחן ולציון הפסיכומטרי".

    גב בר ניר
  • באקדמיה לפסיכומטרי למדתי ללמוד, הבנתי שזה רק עוד מבחן בדרך לדברים גדולים הרבה יותר. התקופה הזאת באקדמיה הפכה אותי לסטודנט רגוע ומחושב, סטודנט שיודע להגיע מוכן לכל מטלה, מבחן או מצב שהאוניברסיטה זורקת עליו. אני מצליח!

    יעקב זינגר
  • באקדמיה לפסיכומטרי גיליתי מהן היכולות שלי ולאן אני יכולה להגיע. תודה על החיזוק והפרגון לאורך הדרך, בשיעורים הקבוצתיים ובפגישות האישיות. למדתי על עצמי דברים שהולכים איתי הלאה בהמשך הדרך האקדמית ובאופן כללי

    יעל רז
adminהרשמה לבחינה הפסיכומטרית