מאמרים

פער תיאורטי בפרק המילולי

  

אם אתם מרגישים שיש לכם פער בפרק המילולי ורוצים לשפר אותו אז דבר ראשון הגעתם לכתובת הנכונה! 

לפניי הכל צריך לדייק את מקור הבעיה, אנלוגיות, קטעי קריאה, השלמת משפטים או בכלל בשאלות היגיון. 

כדי לדעת איפה הפער לפניי שתירשמו לקורס פסיכומטרי אונליין שלנו תעשו בחינה מאבחנת שתראה לנו בדיוק באיזה נושאים קיים אצלך פער, וכך נדע במדויק על מה צריך לעבוד. כמובן שכל נושא מצריך שיטה טיפה שונה. לדוגמה דרך טובה לשפר אנלוגיות זה פשוט לקחת אנלוגיה ולמצוא עוד צמדי מילים שמתאימים לאותה אנלוגיה. בהשלמת משפטים הרבה פעמים תלמידים מנסים לפתור את השאלה רק מהראש ומהר מאד מאבדים את קו המחשבה או שהם קוראים את כל המשפט כל פעם מחדש מה שמבלבל אותם ולוקח זמן יקר. אז כמו ששמתם לב לכל נושא יש דרך שונה לגשת אליו על מנת להצליח ובקורס פסיכומטרי נדע לעבוד על כל הנקודות האלה. 

במקרה שיש פער תאורטי במילולי, ולא של יכולות קריאה, מה שעוזר זה תרגול נקודתי ובעיקר הכוונה באופן פרטי.

פסיכומטרי בזמן התיכון?לאחר האבחון, נתאים את הקורס פסיכומטרי אלייך לתרגול נקודתי שמכוון אליך ונשלב ביחד שיעורים פרטיים. השיעורים הפרטיים יכולים להיות או פרונטליים או בזום ככה שלא משנה איפה אתם נמצאים בארץ למדריך תהיה זמינות אלייכם. 

אקו אמנויות היא מערכת מהפכנית חדשה של אמנויות הבמה שמלמדת אנשים איך להפוך למתקשרים טובים יותר. הוא מבוסס על סט של מיומנויות ביצוע ומערכת אמנותית של עקרונות שנועדו לסייע בהסרת חלודה מכלי ההאזנה הפעילים, לשפר את יכולת ההבעה, להקנות את אמנות השכנוע ולפתח מיומנויות תקשורת בין אישית.לימוד ויכוח הוא חלק מהותי מתכנית הלימודים באוניברסיטאות מובילות רבות ברחבי העולם. קורס דיבייט הוא מרכיב חיוני בחייו האקדמיים של כל סטודנט, והוא מספק לו בסיס להבנה כיצד נבנים טיעונים וכיצד לבנות משלהם.

יכול להיות שהפער שלך באנלוגיות, או בקטעי קריאה, צריך להביא את הנושא שמפריעה לך, ובו להתרכז.

אנחנו בנוסף כמובן גם נגדיר לכם תוכנית למידה מסודרת לשיפור קשיים או דברים נוספים ששמנו לב אליהם במהלך הבחינה המאבחנת או לאורך קורס הפסיכומטרי ככה שהמענה הוא לא רק על נושא כזה או אחר אלא על כל המבחן. 

התרגול יעשה מהספרים הדיגיטליים ומהאתר שלנו בליווי צמוד של מדריך פסיכומטרי שידע להקפיץ את הפרק המילולי שלך עד לציון הנכסף. 

adminפער תיאורטי בפרק המילולי